Forældresamarbejde - et vigtigt fokus

Når jeres barn får tilbudt plads i SanseSlottet, vil I blive indkaldt til en samtale, hvor I har mulighed for at fortælle om jeres barn, og vi vil informere jer om hverdagen og hvilke forventninger, vi har til jer. Efter ca. 3 mdr. får I tilbudt en ”opstartssamtale”, hvor vi fortæller jer, hvordan det går med jeres barn. Til samtalen bliver udarbejdet et kompetencehjul, som viser jeres barns udvikling. . Når jeres barn nærmer sig skolealderen tilbydes en samtale, hvor vi beskriver jeres barns udvikling og vi sammen har en dialog om kommende skolestart. Bliver der tale om evt. skoleudsættelse er det jer forældre der søger skolen om udsættelsen. Skulle I have behov for yderligere samtaler, er I naturligvis altid velkomne.

Udover den daglige kontakt, afholder vi:
- Forældremøde for hele huset i efteråret.
- Et møde for forældre til kommende skolebørn i samarbejde med Vonsild Skole
- Diverse arrangementer, hvor I bliver præsenteret for det pædagogiske arbejde både i teori og praksis.